Ilk_bebegmm99 38+2 haftalık hamileyim gece sağ boşluğumda bi ağrı oldu hemen geçti şimdide belim şiddetli ağrıyor sanki bıçakla kesilir gibi ve bacaklarıma da ağrı vuruyor doğum belirtisi midir acaba bu
nidayalcindag09 Kuzum bizde 37+3 haftalık olduk. Dün geceden belli düzenli kasılmalar ve sancılarla cebellesiyorum. Belindeki ağrı kasıklarına vuruyor mu? Vuruyorsa kaç dakika da bir gelip gidiyor hesaplaman lazım.