kahvesever__ Mariam1 gözünüz Aydın sağlıkla alın kucanıza inşallah 🙏 benim de oğlum olduğu doğdu bille 4 aylık oldu 😂
Hanife47 Benimde Allah nasip ederse erkek acaba bu sene erkek senesi mi ama etrafta ben dahil bı 10 kişi falan vardır benle ablamın sadece erkek öbürleri hep kız ama burda da erkek var acaba karışık mi gidiyot bu sene Mariam1