Pembebulutt o sorunun cevabını kendisi vermiş zaten, “içime boşalmadı ama zevk suyunda spermler var bilirsiniz” diyerek. Yani ihtimal olduğunu kendisi söylüyor zaten. Neyi linçleyeceğiz, ne doğanın kanunu? Neyi kaldıramayacağız hamile olmasını mı? Hiçbir şey anlamadım cidden bu posttan.