simgekaya Kullananlar memnun mu? sanki çocuğu yıkarken veya kovadan su alırken kapanacak gibi korkuyorum görünce. kullananlar yorumlarını yapabilirse çok sevinirim☺️
Aag06 simgekaya arkadasim kullandi memnun kalmadi ara lastik islak kalinca katlayinca yosunlanoyor kotu kaygan bisey oluyor demisti
EsraBaykara simgekaya üçünü de katlanır aldım. Henüz doğum olmadı kullanmadım. Kapanma durumu üstten baskı olursa katlanıyor. Ama öyle kolay değil.misal küvet kapansın diye sağ sol ayrı ayrı bastırmak gerekiyor. Çok yumuşak değil plastiği de silikonu da. Tabi banyoyu kimle yaptıracaksanıZ önceden uyarın baskı yapılmasın üstten.
Cananyildiz simgekaya bende katlanır aldım ama kendiliginden kapanacagını sanmam isteyerek kapatmak icin bile zor kapanıyor , diger arkadaşın dedigi gibi bir durum varsa zaten kuruduktan sonra veya kurulayıp katlanır.
hukukcuanne_06 Küveti aldım ona korkmuyorum ama kovasına korktuğum için ve evde kova olduğu için almadım, katlanıp da her yer su olacakmış gibi geliyo kovada😅
simgekaya hukukcuanne_06 hahaha bende ondan korkuyorum işte bı videoda bebeği yikarkerken görmüştüm kova yamuluyordu az yer kaplıyor diye almayı düşünüyordum aslında am aah su korkular 😆
Nurtengul Benim yengem kullanıyor küvetten memnun ama kova su doldukça katlanıyor bir iki defa yere dökülmus küveti alabilirsiniz ama kovayı almaya bilirsiniz bence kullanan birisinden tavsiye
Melikeeeyk Ben hepsini katlanır aldım kullanıyorum ve memnunum. Kovam da hiç katlanıp düşmedi şükür 🧿