Snm123 İkili test için kan verdiniz mi acaba rapora ense kalınlıklarınız kaç yazıldı sonuçlarınız kaç geldi
Ozisko Snm123 evet canım kan veriliyor. Ultrason sonucuyla birlikte bir rapor hazırlanıyor grafik şeklinde.
ardenmom Snm123 1,3 çıktı ense kalınlığı sonuç 1:10000 çıktı canım. Sadece ense kalınlığı değil anneden alınan kan değerleri, annenin yaşı, geçmiş gebelikleri de değerlendirilip bir sonuç çıkıyor anladığım kadarıyla.
Snm123 Ozisko sonucunuz neydi benim daha sonucum çıkmadı ama ense kalınlığı 1.9 yüksek gibi geliyor sonuç riskli gelir diye korkuyorum
Bebisinizz Snm123 ense kalınlığında sonuç 3 olana kadar normal kabul ediliyor bende pazartesi günü ikili test yaptırdım 2.17 çıktı ense kalınlığımız kan verdim sonucumu bekliyorum sizin sonuç kaç güne çıktı ?
Snm123 Bebisinizz çıkmadı benimde daha canım sabah kan verdim doktor ense kalınlığı için ne dedi size
Snm123 Bebisinizz anladım canım bana da bir doktor 1.9 a yüksek dedi bu sebeple ikili risklin yüksek gelebilir dedi size normal dediyse sevindim
Edabykl Snm123 benim sonucumda 1.9mm çıkmıştı hic bir sorunumuz yok dogumumuza az kaldi gayet sağlıklı
Snm123 Edabykl ikili sonucunuz nasıl gelmişti sizin çok sevindim sağlıklı olmasına darısı başımıza inşallah
Snm123 Edabykl down sendrom risk sonucun kaçtı kuzum eğer zahmet olmaz ise oradaki 3 tane risk oranı var down sendromu yada ikili tarama yanında risk kaç benim 1/3000 mesela onu bana söylersen çok wsevinirim