Benim de ilk doğum normal oldu. İkinci doğumda doktorlar risk görüyor. Bel fıtığı patlayabilir ve akciğerdeki hava kistleri patlayabilir akciğerin sönebilir dediler. O yüzden bende sezaryen olabilirim. Yukarıda kalsın diye hayat hikayemi yazdım ama olsun kötü bir şey yazmadım 😂😂