Meehaba kizlar nasilsiniz?Aranizda geç dollenme konusunda bie bilgisi olan veya bunubyaşayan vaemı?Adetim gecikti normalde hic ama hic gecikmez maksimum 1 gunn hadii 1 gun daha desek 2 gunn.Bekliyorum daha 1 hafta gecikirse test yapicam negativ cikrsa doktor gideyim diyorum.Ama doktordan yeni geldim hersey gayet normal ve enfeksiyonumda yok ama niye geciktii bi şaşıb kaldım acaba gec dollenmemi onada pekk umutlanmak istemiyorum ama olada bilir yani bi sorayim dedim idrar testlerim negativ bu arada boyle olay yasayanvarmi?Yani gec dollenme olunca. Hamilelik normal ilerliyormu?Hicbir sorun olmuyo dimi yasayan ve sagsalim dogum yapanlar varmi?