Rmeysa Kızlar az önce lavaboya gittim kırmızı leke gelmiş. Panik yapmak istemiyorum mantar var acaba mantardan dolayı kanama olmuş olabilir mi ? 32. Haftadan beride vajinal ve kasık ağrılarım var bebek normalden aşağıdaymış. Cuma günü de nst de sancılarım 2 kere 99 çıktı. Yurt dışında yaşıyorum annem cuma günü türkiyeden gelecek doğuma yetişemezse çok üzülürüm 😞 sizce doktora gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim ????
Figennn Rmeysa 18+4 bende yurt dışında yaşıyorum bgn kanamam oldu acile gittim bişey yapmadılar elinle muayne etti doktor göbeğime bastı. Devam edirse yrn kendi doktorumu aramamı söyledi😞 çok endişeliyim çok korkuyorum
KayserigeLini38 Nişan olabilir ama bebek asagıdaymıs belki beklenmedik bişey de olabilir doktora gitmeli sansa bırakmamalısın arkadasım inşallah herşey yolundadır 😊
Elcnerdgn Tabiki doktorla görüsmeniz gerekiyor böyle bi durumda biz neden ötürü kan geldi bilemeyiz yanlış bilgi de verebiliriz oyüzden uzman birine görünmeniz lazm
Rmeysa Elcnerdgn doktorum mantardan dolayı kan gelebilir demişti o yüzden tereddüt ettim. Eşime haber vericem şimdi içim rahat etsin
Ozgemir05 Rmeysa doktorunu arayıp söyle ben hamileliğim in başlarında o hataya düştüm gerçekten doktorunu ara
Rmeysa Figennn ben burdaki doktorlardan nefret ediyorum. Resmen zorla bakıyorlar bizim burda müslüman düşmanlığı çok fazla 😞 umarım bi sorun yoktur canım allaha emanetiz
Figennn Rmeysa Aynen canim 😞 sistemleride cok kotu insan bi ultrasonda bakmaz mi kanamam olmhuş. Her şeyi çok normal görüyolar. Allaha emanet canim🙏🏼
Rmeysa Ozgemir05 canım ben yurt dışındayım öyle doktor arama gibi lüxümüz yok malesef. Acile gidincede adam gibi muamele yapmıyorlar