Ayse1608 Dün doktorum 24 saatlik idrar istedi kan alınırken asit alcaksın kaba koymak için felan dediler ama doktorum öyle bir şey dememişti bende almadım daha önce yaptırdığım hastane direk idrarı istemişti kafam karıştı sizler nasıl yaptınız 🙄
Skdinc Ayse1608 Canım asit işini bende ilk kez duydum. Direk biz hastalara 5 litrelik kapta biriktir getir diyorduk.
Ayse1608 Skdinc Hastane de yakın değil canım yarın götürüp bütün gün bekleyeceğim orda eğer asitsiz olmuyorsa boşa gitmeyim diyorum arıyorum açmıyorlar da ne yapacağımı şaşırdım 😞
Ayse1608 bluepoint 5 lt bir şişeye biriktirebilirsiniz ilk plastik bardağa koyupsonra kaba boşalttım ben
Ayse1608 bluepoint tam hatırlamıyorum ama korkulacak bir değer değil gibi tansiyon kontrolü yapın ihmal etmeyin ben doğum yaptım 3,5 ay önce