Hayırlı geceler herkese ben dün sancılarım başladığı icin 34+2 haftalık normal ile doğum yaptım bebeğin gelişimi 37 haftalık 2850 grm dogdu bebekte solunum sıkıntısı olduğu için küveze aldılar
Kordon dolanmış boynuna dogdu gibi ağladı aşı olurkende ağladı ama şuan yenidoğan yoğunbakımında makineye bağlı ve vitamin burundan hava beslenme de yok kaç gün kalacağı hakkında hiç bir bilgi vermediler yardımınıza ihtiyacım var çok korkuyorum endişeliyim