detetedmom404
Keratinli kremler şampuanlar bende kullanıyorum ama brezilya fönü zararlı diye biliyorum
Tgcee
[bilinmeyen] keratınlı krem bende kullanıyorum acaba zararlımı🙄aklıma dustu
detetedmom404
Kullandığınız krem köpük şampuan vs zaten saf keratin değil ki zararlı olsun😊 ki keratinin zararlı olduğunu da düşünmüyorum yani saçın zaten yapısında bulunan bi madde sonuçta
Ceyfer
[bilinmeyen] brezilya fönünde cok fazla koku oluyo yapilirken sürülen sıvıdan dolayı bide düzlestiriciyle buhar oluyo asiri koku oluyo bu zarar verebilir. Yanii eskiden boyle yapiliyodu suan nasil bilmiyorum. İpek kirpikte fikrim yok ama herkes yaptiriyo.
Tgcee
[bilinmeyen] zaten pımpırıklı bırıyım aklıma karpuz kapugu soktunuz 😊 bıraz kokusu yogun en ıyısı ara vereyım aslında belkı bızde cok abattyo olablırz arkadasım sacnı boyattı bısey olmadı Hersey Allah tan
detetedmom404
[bilinmeyen] Brezilya fönü zararlıdır diye düşünüyorum bende yani ben yaptırmazdım mesela bi doktora kuaföre sormak en iyisi olur
detetedmom404
[bilinmeyen] bence de tüm hamilelerde var sen yine föne üşeniyprsun ben duşa girmeye üşeniyorum git çık saç tara kurut giyin soyun ohoo o kadar zor geliyor ki gözüme😂😂😂 allahtan yaz bitti terletip terleyip her dakka duş alma mevsimi kapandı 2 günde 1 alsam yetiyor şimdi😂
Gulsummldr
[bilinmeyen] brezilya fönü kimi zaman saçın yapısını tamamen bile değiştiriyo. Ve çok fazla kimyasal kullanılıyo. Gerek yol sanki. Keratinli şeyler bnde kullanıyorum. Onun hakkında bilgim yok
Gnygns
[bilinmeyen] brezilya fönü cok zararlı cok kimyasal içeriyor. Saçınıza surulenin dışında Bide soluyorsunuz o kokuyu.gorumcem kuaför ve kesinlikle brezilya fönü yapmıyor hamilelere. Bence simdilik riske atmayın derim.
Gnygns
[bilinmeyen] bilgim yok ama kullaniyorum bende 🙈 cokkk kıvırcık ve kabarik saçlarım var anca onlarla yatisiyor. belita kozmetikten almıştım organik diye ama simdi cok pahalı bitince ne kullanirim bilmiyorum.
Rumeysilam
[bilinmeyen] Yaklaşık iki ay önce brezilya fönü yaptıracaktım. Doktorumada bunu sorarken keratin bakımı yaptırabilirmiyim diye sormuştum. Brezilya fönü güya keratinle yapılıyor dendiği için direk keratini sordum doktora. Oda tabiki doğal keratinse hiç bir sıkıntı olmaz demişti. Derken kuaförüme gittim ve keratin adı altında brezilya fönü için kullandığı ilacın prospektüsünü okuduğumuzda hamileler kesinlikle kullanamaz yazıyordu, ki kuaförümde zaten bu öyle çok göz ve boğaz yakar ki ben bile yaparken etkileniyorum bide işlemi yaptığım kişiyi hayal bile edemiyorum dedi. Kısacası iyiki kuaförüm tanıdıktı ve beni o vazgeçirdi yaptırmaktan. Belki başka bir kuaför olsaydı para için umursamayabilirdi bile bu ayrıntıyı. Neyse, derken yaptıramadım 😌 Bu yazdıklarım sadece brezilya fönü için geçerli, balsam şeklinde kullanılan saç bakımında kullanılan keratini doğalsa içiniz rahat bir şekilde kullanabilirsiniz(Doktorumun önerisiyle) ancak brezilya fönünde kullanılan keratin asla o değilmiş bilginiz olsun 🙋🏻♀️