Gamselllaaaaa Merhabalar Dr cem ardıç çalışan kadın gebe hastaları için rapor vermek konusunda nasıldır ? Tecrübe eden oldu mu arkadaşlar 😇
Yenigebe22 Ben cem beye gidiyorum. 31+6 haftalığım geçen hafta ağrılarım vardı 4 günlük rapor aldım sorun yapmadı hemen yardımcı oldu. Bugünde doğum izni için rapor almaya gideceğim. 😇