Meliyyke Kızlar selam, internette baktım neymiş bu nişan gelmesi diye. Kanlı olanları hariç benim hamileliğin başından beri hergün o şekilde akıntım var zaten. Nişan geldiğinde nasıl anlayacağım sizce 🤷♀️
ipekveatlas Meliyyke o her gün gelen akıntıdan cok daha yoğun kıvamlı tabir caizse lap diye düşen bi akıntı oluyo😅
Ozlemozlem123 Meliyyke Benim de öyle oluyordu, ayırt edemeyeceğimi düşünüyordum ama o belli ediyo kendini. Daha farklı renk ve kanlı oluyo genel de. Yoğunluğu daha farklı oluyo. Anlaşılıyor yani. Benim geleli 4 gün oldu ama hala bekliyorum bebişi :)
canmyavrum Meliyyke bende de hergün akıntı vardı ama çatı muayenesinden sonra nişanım geldi gayette belli olan birseymiş sende anlarsn oyüzden🙈 tabi daha hafif gelen belli olmayacak kadar gelen varmıdır onu bilemem
eymeninannesi35 Meliyyke akıntıdan daha yoğun ve pembemsi kanlı gibiydi benim gece 23.30 da geldi ertesi gün 14.00 da doğumum oldu