Naraji Kizlar hep sol tarafda uyuyorum. Genelde fark etmezdi simdi ama hep sol tarafda rahat ediyorum. Kimler boyle? Ve neden?
Anneadayi89 Naraji ben solda uyuyamiyorum nefesim kesiliyor hep sagda uyuyorum o yüzden kalca agrisindan uyuyamiyorum daha dogrusu
Rapunzelinanasi Naraji sol tarafa yatmak gerekiyor aslında ama ben de solda rahat edemiyorum. Ona rağmen sola yatmaya çalışıyorum ama. Son 7 hafta az kaldı dayanmam lazım 😂
2baby1moms Valla ben sabaha kadar yön değiştiriyorum uykuda iken bazn uyandığımda sırt üstü olarak buluyorum kendimi
3prens71 Rapunzelinanasi aynn yaaa 36. Hftdayım elımde yastık oda oda gezıyorum ara sıra tuvaletteyım oyle yanı😂😂