
Kızlar bat 26 ama ben şimdi doktora gideceğim soğuk algınlığı sebebiyle beta da bakılsın diyeceğim evde kaset test vardı ilk idrar yaptım ama idrar 3 dk da falan teste geçti bozuk gibi düşündümkontrol çizgi de 5 dk da anca geldi hayalet çizgi de var ama test bana bozuk hissi verdi bakabilir misiniz?