Arkadaşlar merhabalar pazartesi günü bende doğurdum darısı tüm isteyen herkese. Hikayem biraz uzun ama bende doğurdum postlarini çok okuyordum bende sizinle paylaşmak istedim. Pazar günü mide bulantısı kusma ishal şikayeti ile doktora gittim. Serum falan takıldı ishalden dolayi bebeğin kalp atışları değişik çıktı nstde. Doktorda bu belirtiler artık covid belirtisi dedi test yaptı pozitif çıktım. Pazar gecesi hastanede kaldım pazartesi sabah taburcu oldum öğlenden snrada nişan geldi tekrar hastaneye geldim 2 cm acilmam vardı. Doktorum covidde normal doğum zor olur diye akşam beşte sezeryana aldı. Bulunduğum hastane pandemi hastanesi olmadığı için bebegide bulunduğumuz şehirdeki eğitim araştırma Hastanesi’ne götürdüler. Bebeğimi dahaca göremedim. Ama sağlık durumu iyiymiş çok şükür. Bu arada 34+6 da doğum yaptım. Herkese sağlıklı günler diliyorum. Bebisleri sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲