Kızlar anadoluda hangi hastanede normal doğuma teşvik edebilecek iyi bir doktor bulabilirim 37. Haftamdayım ve bi doktorda sabit kalamadım hepsi sezeryan olur ama bekleyedebiliriz diyor madem bekleyeceğim normal için neden kolaya kaçıp sezeryan diyorsunuz doktorlar işlerine gelmiyor aniden hastaneden çağrılmaya heralde lütfen yardımcı olun artık her an doğurabilirim ve çaresizim buranında yabancısıyım