elifinbeybisi Kan geldi biraz korkuyorum dusuk baslangici olma ihtimali var mi? Uyanik biri var mi? 12 haftalik olduk bugun.
Der_0 elifinbeybisi Kimseyi dinleme ne yerleşme kanaması ya gelen ger türlü renk kan düşük riskidir kahverengi leke bile risktir acil doktora git
1Ada1 elifinbeybisi 12.haftada sabah uyanır uyanmaz adet gibi kan gelmişti hemen doktora gittik çok şükür problem yoktu. Doktor kasılmadan dolayı olmuş dedi sizinde kusma anında kasılmadan olmuş da olabilir. Ama her türlü gidin doktora ihmal etmeyin kimse tam olarak ne olduğunu bilemez burdan.
Nurrr35 Telaş etmeyin lütfen gebeligin ilk zamanlarında yerleşme kanamasıda görülebilir stres yapmayın
Cen-net Benim de gebeliklerimde oluyordu kanamam o yüzden 9 ayım hep riskli geciyodu yine de doktora Bi sorun
elifinbeybisi Cen-net cok korkuyorum evde yalnizim da kustum biraz once zorlandim cok kusarken ardindan baktim kan gelmis
VuslatSena9 Doktora gidin ciddi bir şey yoksa da içiniz rahat eder,ihmal etmeyin lütfen. Dinlenme ve ilaç tedavisi falan verilir
elifinbeybisi 1Ada1 sizinle ayni durumu yasamisim. Kusmalarim midem bos kaldigi icin siddetli oluyor kasiliyorum cok. Daha ne kadar boyle devam eder bilmiyorum.