Kızlar şimdi uykudan uyandım gerçekten gözlerimi zor açıyorum o derece uykusuzum ama uyuyamıyorum ! 2 gün önce bebeğimin hareketlerini hissetmedim eşimle 2 saat uğraştık yok hareket falan etmedi sabahtan ikindi vaktine kadar tık yoktu doktoruma mesaj attım hastaneye geleceğim orada mısınız dedim ben yokum ama nöbetçi hekim arkadaşına yönlendireceğini aksi bir durum varsa doğumum İçin geleceğini söyledi.. daha 26+6 günlüktüm. O hastaneye nasıl gittim bir ben biliyorum bir Allah yol normalde 5 dk ama o gün 5 saat sürdü. Bilen arkadaşlarım vardır belki ben ilk bebeğimi 36 haftalıkken kalbi durduğu için kaybettim bu yüzden de çok fazla endişeliyim bu hamileliğimde 😌 işin aslına gelirsek olay şu ben o günden spnra gece resmen kabus görüyorum bütün gün kafam da acaba erken doğum yapar mıyım , bebeğime bişey olur mu, doğarsa Yaşar mı , acaba su an hareket etmiyor kalbi atıyor mu vs düşünmekten kafayı yedim hetmedi bide rüyama giriyor uykumu bölüyor , gözlerim kapalı ama her şeyi hatırlıyorum uykuyla uyanıklık arkasındayım aklımı oynatacağım. Çok vesvese haptım dua okuyorum düşünmemeye çalışıyorum biliyorum ama elimde değil yapamıyorum da. Buraya da niye yazdım bilmiyorum da ama belki dua edersiniz tavsiye verirsiniz ne bileyim dertleşirsiniz öyle iyi gelirsiniz diye düşündüm. 🥹❣️