Gozdgn kiz niye yanlis anliyim en azindan guzellikle soruyosun millet gibi degil ki amn cocuk yapin boyle yapin sunu yapin demiyon en wzindan kisacasi bos bos soru sormuyon en azindan yani neyse iste olma sebebini bende anlamis degilim Kasım ayinda rshim filmi cektirdim doktorum sag tup tıkalıydi actik dedi ertesi ay kimyasal gebrlik gecirdim ilk defa. Sonra doktorum 5 6 ay kadar dogal yolla bi deneyin dedi ve onu yani sira hic bir sekilde ne vitamin ne klomen vs hic bisey vermedi yani kendi halimize bıraktı sonra iste haziran da tekrwr cekti rshim filmi yine actigini soyledi ama onceki gibi beni zorlamadi dedi ama hala tık yok olmadi yani. Benim problemimi bende anlamis degilim tek tuple hamile kalan bi cok insan var be benim tuplerim acildigi halde ben hanile kalamadim bende doktorumu degistirdim bu ay baska doktora gittim. Bu doktor daha iyi gitig8miz gun alltan muayne etti yumurtlama gördü o gun xe catlatma ignesi yaptirdi hemşireye sonra advanced plus diye bi vitsmin verdi bide klomen vermis ama ben onun ne oldugunu bilmedigim icin gebelik olursa o zaman kullanicam sansim megersem yumurtsyi kalitelilestiriyormus. Durum bu yani ben cok okudum tek tüple hamile kalan ki ben 1 yildir yumurtlama testi de yaotim yumurtlama zamanini gunu gününe degerlendirdim ama olmadi anlamadim gitti yani tek tuple yumurtla testi kullanan kadin ilk kullandigi ay hamile kalani da gordum amq bana daha nasip olmadi iste yaoicak bisi yok Rabbim buyuk bana da nasip eder elbet🤲🤲🤲🤲🥰🥰🥰🥰