RabiaMirze Hep ilk günündrn hesapladı doktorum uygulamada oyle ama detaylıya gittim bugun o son gününden sayıyor ona göre bi hafta geri oluyorum yani kafamı karıştırdı adetin son gününden baz al dedi ama şimdiye kadar hiç kimse oyle saymadı
Gzdmrt2905 RabiaMirze adetin ilk gününden hesaplanıyor benim doktorum öyle hesaplıyor yani gelişimi de haftasıyla uyumlu çıkıyor bazı makinalar 4-5gün sapma olabiliyor ama o kadar önemli değil