ZMM8888 benim atesim cikti ve nabzim cok yukseldi oyle bir durumda hastane kabul edecek ediyor da niye gidilmesin ki korona bolumune enfeksiyon bolumu bakiyor direk acile gidin baktirin kan tahlilinde cikiyor zaten benim kendindogum doktorum 7 gun oksapar0.4 yapilsin dedi 0.6 yapiyolar suanda bugunde kalicam okdr dikkat etmemize ragmen esim kapti cunku herkes klimadan vantilatorden grip oldugunu dusunuyor ama koronalar