Anladım biraz beklemekte fayda var o zman benim birinci gün pembemsi oldu ikinci gün çok azıcık bir kahverengi lekelenme uygulamaua göre 4+5gözüküyor.erken gebelik testi yapmıştım iki gün önce negatifti belki de geç döllenmedir kafam allak bullak neyse bakalım beklemek gerek