Arkadaşlar 16 aylık kızım var , 6 haftalık hamileyim. İlk doğumum Sezeryan olduğu için bu da mecburen sezeryan olacak. Doktorum Engin bey di. Şimdi acaba devlete mi gitsem zorunlu sezeryan sonuçta. Memnun kaldığınız doktorlar hakkında
verir misiniz özel veya devlet …