Rabbim herkesin gönlüne göre versin 40+0 olarak doğduk inşaallah kısaca dün gece ara sancım vardı sabah 5 de suyum geldi 7:30 da yatış yapıldı doktor muayne etti daha yeni rahim yumuşamış ama şu geldiği için gönderemem dedi Meryem Ana otuna kesinlikle inanın sonuna kadar yağış yapıldı annemi aradım koy suya diye oda yrm saat sonra filan koymuş saat 9 a geliyordu doktor muayne etti ve 5 cm dedi ebem geldi 10 Dikkaya bir muayne bolca yürüyüş yaptım en son 10 dkkalik işin var dedi ama bizim sıpa aşağı inmiyordu o zmn çok zorlandım 11.30 da doğumum oldu çok şükür 2 saat yanımda kaldı sonra aldılar yoğun bakıma şekeri düşüyor diye şuan sadece battaniyesini kokluyorum ne zaman çıkar Allah kerim lütfen dua edin ve sunuda unutmayın sakın şuna gerek yok almaya demeyin bak insan bilemiyor ne olacağını mutlaka yanınızda pompa ve süt saklama poşeti olsun mutlaka herşey heran değişebiliyor Allah’a emanetsiniz hakkınızı helal edin soru olursa mutlaka cvplarim