Gulsumyaman 29+4 haftalık hamileyim sol göğüsümden sadece elimi değdiğimde bugün bi sıvı geldi sapsarı bi renkte tekrar dokunmadım gelmesin diye süt mü acaba bilgisi olan var mı sütse eğer bu haftada normal mi doktora gitmeli miyim
Gulsumyaman anneyim96 inşallah öyledir benimki direk sapsarı geldi oyle olunca da iltihap gibi hissettim ama yara falanda yok iltihap olucak o yüzden endiselendim yarin en azından takibimi yapan ebeye sorucam bi