berosunannesii Yarın 27 haftalık olacağım ama bugün yemekten sonra ilk defa çok kötü oldum kalktım yürüyüş yaptım eve geldim soda içtim ama karnım taş gibi çok rahatsız hissediyorum neden böyle oldu
MinnieMouse berosunannesii normal canım miden şu an giderek baskıya maruz kalıyor sindirim yavaşladı yer daraldı 🥲 az az ye sık sık ye
Suheda_18 berosunannesii gaz sıkışmasıda olabilir sırt üstü uzanıp ayaklarınızın altına minder koyun faydası olabilir
berosunannesii MinnieMouse evet o baskıyı hissediyorum cidden hem sıcak hem bu şişkinlik kötü yaptı☹️ bi anda fazla yedim ondan oldu
berosunannesii Suheda_18 maşallah 🙏🏻 inşallah sağ salim kucağımıza alalım da bebişlerimizi bunlara katlanıcaz mecbur☺️
Suheda_18 berosunannesii amin🤲🏻 O günü sabırsızlıkla bekliyorum hayırlısı ile kovuşuruz inşallah bebişlerimize 🌺