Bugün eklem ağrısı ve aşırı terleme şikayetiyle acile gittim sadece covid testi yapıldı negatif çıkarsa yine gel dediler. aksam da negatif ciktim zaten. Sabaha da ozele de dahiliye randevusu aldim ilac kullanmak istemedim de bat 26 yarin gidince kan testleri yapilirken beta da istesem bakarlar mi?