Kızlar iyi akşamlar 25 haftalık hamileyim daha öncede vardı hamileliğim ilk gününden beri var herşeyi denedim ilaç incir vs. Ama kabızlığım düzelmedi dahada arttı bebeğimin gelişimini etliler mi veya başka Birşey olur mu başına gelen varmı ? Korkmaya başladım