melikecckmkk Merhabalar. 21. haftadayız. 15 gün önce doktora gittiğimde suyumun gayet iyi ve normal olduğunu söyledi. Tatil dönüşü tekrar gittiğimde suyumun fazla olduğunu ve dikkat etmem gerektiğini söyledi. Daha önce başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ?
mommytobe_ melikecckmkk yani benim basima gelmedi ama gorumcemin suyu 23. Haftadan beri cok fazlaydi bir iki gun once sezaryen oldu doktorlari cok sasirdi suyun fazlaligina beklediklerinden bile coktu ama cok sukur sikinti yasamadi ne kendisi ne bebegi. Ama. bu demek degil ki herkes boyle sansli olsun doktorun onerilerine uy suyu cogaltmamak icin be yapmak gerekir arastir canim
Denizovski melikecckmkk 36. Haftadayım benim de çok fazla canım. Karbonhidratı, şekerli besinleri kes bir süre öyle dene bakalım. Diyete de girdim ama yine de yeterince azalmadı benim
Baysancmre Denizovski yemin ederim tatlı yemiyorum artık önceki gibi ama ekmeksiz doymuyorum az yiyince doymuyorum aç kalıyorum bu sefer tansiyonum düşüyor
melikecckmkk Bende dikkat etmeye başladım doktor karbonhidratı kes falan diyince. İki hafta sonra tekrar kontrole gidicez bakalım inşallah düzelir 🙏