Ayse9191 ![Hanımlar,kızım]) düşme sonucu çenesi hafif yarıldı,kantaron yağıyla pansuman yaptım ama yarada beyazlaşma oldu(iltihap diye düşünüyorum ama tamda bilemiyorum)ateş yok.foto atmak istiyorum ama becermedim de🤦🏼♀️
Mysaa Ayse9191 yarık varsa dikiş gerekebilir ya da hastane de pansuman felan daha iyi olabilir evet yaralara kantron yağı iyi geliyor fakat her yarada her anda kullanılır mı soru işareti
Feyza-nur Ayse9191 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Ecarve Ayse9191 rica ederim şuan bile beklemeyin Allah korusun götürün yara size küçük görünür ama derinde olabilir dikkat edin çok geçmiş olsun