Kızlar 19 mayısta bebeğin kalp atışı durduğu için 6.haftada kürtaj oldum. 2.düşüğüm olduğu için üniversiteye gittim araştırılsın diye. 3 ağustos randevum vardı hem de adetimi beklediğim gündü. Rutin alttan muayeneye soktu beni, adet olcam dedim evet belki rahminden anlaşılıyor dedi. Sonra ben adet olmadım. 1hafta önce kırmızıya dönük pembe leke geldi peçeteye sildikçe 2gün boyunca, sonra siyahımsı bir kahverengiye döndü. Her sildiğimde koyu kahve akıntı geliyor. Bugün de test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim >15.000 çıkmış. Değer aşırı yüksek değil mi? Dış gebelik olabilir mi diye korktum. 3ünde alttan muayeneye de girdim çünkü. Bilemedim bana bilgisi olan yazsın içim içimi yiyor 🥺