Kullanici1 Kizlar 12+4gunluk hamileyim diş ağrısı çekiyorum drum cektirmeme onay verdi. Bu ilacı Discim de çok cekimserlikle verdi elim tutriye tutriye içtim bitane. Hamilelikte kullanan oldumu hic
Cgdm34 Kullanici1 hamıleler zaten bır tek onu kullanabılıyor cnm 🙏bende kulagımdan enfeksıyon gecırmıstım o zaman kullandım bısey olmadı ama korkuyorsan yınde emın olamıyorsan doktoruna danıs cnm ☺️
Sldkzy01 Kullanici1 Ben daha yeni bi kutu bitirdim bende içme taraftarı değildim ama cok agir grip oldum sadece o iyi geldi bana mecbur kalınca kullanbiliyorsun korkma o yüzden
aricakbeyza Kullanici1 ben bademcik iltihabim için 1000 mg kullandım bir sıkıntı olmadı hamileler için sakıncası olmadığını söyledi doktor🥰
Adacan Daha bugün bitirdim 625 mg aynı bende dış agrisi çekiyorum ama mg küçük olduğundan mıdır iltihap tamamen gitmedi. En azından ağrılarım azaldı ama
Adacan Kullanici1 haftaya kontrolüm var kağıt alcam doktorumdan eğer iltihap temizlendiyse çektircem valla uğraşamiyorum hergun hergun olmasından da 1 gün çekerim ağrısını. Haftam da iyiyken çektiririm ilerliyen dönemde cektirilmiyorda çünkü