Filizx1 acemianneee_31 eminim o da çok zordur ama sağlık benim açımdan daha zor mide bulantısı ağrılar
Filizx1 sliya30 İnşAllah istediğiniz gibi olur bende sağlıklı olsaydım 40 da doğurmak isterdim sonuçta anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi🥲
Minnacksevdack Filizx1 merdiven in çık , sürekli yürüyüş , hurma , ananas , muz. Artık ne yapılması gerekiyorsa. 39+3 daha gelmedi 😂😂 gelecekleri varsa geliyorlar boşa uğraşmayın 😂