Kızlar 2 saattir aralıksız kasılmalarım var. Düzenli şekilde artıyor ve duruyor. Aşağıda daha da baskı hissediyorum. Kasildikca baya bı tuvalete çıkma ihtiyacım oluyor ve ne yazık ki hiçbir şey olmuyor. İlk defa bu kadar düzenli kasılmalarım var. 37+3 haftalık olduk. Hastaneye gitmem gerekli mi? Yoksa olabilir mi?