Serife_ee ben doğum yaptığım devlet hastanesinden nefret ederek çıktığım için 10 gün sonra kontrole gitmedim 20 25 gün sonra başka bir hastaneye gittim alttan muayene edip akıntının durumuna baktı (icerde akıntı birikmiş bol yürüyüş yap dedi) onun dışında karnimdaki dikiş yerlerine baktı her hangi bir iltihap vs var mi diye gayet güzel dedi zaten icerde dikisliydi disardan aadece ameliyat izi var başka da bir şey yapmadı