Haticeozturkk 24+3 haftadayım, iki gündür hareketini hissetmiyorum 😥 önceki günlerde sabahları gün içinde akşamları hareket ederdi ama şu iki gündür hareketi yok, bu normal mi sence? Endişeleniyorum birşeyler yolunda gitmiyor gibi hissediyorum 😥😥
yigitinannesiiiii Haticeozturkk tatlı bişeyler ye sırt üstü yada sol tarafa doğru uzan canım hareket edicektir zaten süzenli hissetmemen normal ama 2 günde bilemedim
Dln_elmas Haticeozturkk tatlı bisiler atıştır biraz yürüyüş yap evin içinde uzan ve karnına az baskı yaparak bebeği uyar eğer hala hareket etmezse en yakın hastaneye basvur.. inşallah kötü bişi yoktur🙏
Nis Haticeozturkk uyuyo olabilir kötü düsünme. Gece takip et hafif vuruslar yap yine tık yoksa bir acile git
Haticeozturkk Sevgiiss birkaç haftasına kadar daha iyi hareket ediyordu. Şu iki gündür belli belirsiz açıkçası.
Sevgiiss Haticeozturkk o zaman korkmayın tatlı yiyip dinlenin. Hiç hissetmediyseniz doktora hemen gidin diyecektim
Haticeozturkk Nis şuan hafifçe uyarıyorum inşallah bir tepki verir. Karnımda yumuşaklık var neden aceba. İlk hamileliğim olunca endişelerim korkularım birbirine girdi yeminle 😥😥
Elifonline Haticeozturkk endişelenme plesentan ön taraftaysa o sebeple sık hissetmiyor olabilirsin, bebek uyuyor olabilir, stres yaşıyorsan etkilenir hareket etmez, bir çok basit nedeni olabilir. Hiç kötü şeyler düşünme rahatlat kendini o zaman hissedeceksin.
Haticeozturkk Elifonline evet bu hafta çok sitresli vakitler geçirdim. Artık herşeye çok çabuk sinirleniyorum zevk almamaya başladım
Selma-gkt Haticeozturkk Bu haftalarda çok düzenli hissetmeyebilirsiniz. Korkmayın. Süre 3 gün. 3 günü geçerse doktorunuza danışın. Ama öncesinde çikolata kahve falan tüketip sol tarafınıza yatın kımıldar o. Şuan çok küçük her hareketi hissetmemeniz normal…
Dln_elmas Haticeozturkk Korkma kuzum streste yapma yoktur bişi sakinleş hissedersin..🥰Bnde iki gün hissetmedim sabah uyanır uyanmaz tatlı bisiler atıştırip evin içinde az yürüyüş yaptıktan sonra uzandım bebişim kıpır kıpır oldu rahatladım sende en kısa zamanda hissedersin inşallah🙏
mlsyc Haticeozturkk aynısını 3 gün önce bende yaşayıp hemen doktoruma başvurmuştum ultrasonda bir sorun olmadığını görünce eve gelir gelmez hareketlerini hissetmeye başlamıştım bilemiyorum psikolojik midir. Çok endişe verici bi durum farkındayım benim doktorum bana tok karnına özellikle tatlı bişeyler yiyip sol tarafıma yattığımda 2 saat içinde hiç hareket hissetmezsem başvurmamı söylemişti. Sizde deneyebilirsiniz bir de youtubeda bebek hareketlendirici müzik sesi falan var sol tarafınıza yatarken onlardan dinlemeyi deneyin. Umarım bir an önce hissedersiniz🙏🏻
aslansmommm Haticeozturkk haftanız erken gibi ama iki gün de az değil bi tık bile hissetmediniz mi stres yapmayın ama yarında hissetmezseniz gidin bence bi doktora içiniz rahat etsin
Baltopu2 Haticeozturkk canım iki gün hissetmemek normal ama hiç hissetmiyorsan acile git bence baksınlar bı,vişneli meyve suyu ve çikolata yiyip sol tarafina uzan