Ceydademir 37+2haftalik hamileyim yarın randevum var sezeryan olucam yarin gün ayarlıycaz doktorum gecen hafta catı muayenesini deneyebiliriz dedi ben denemek istemiyorum sezeryan olup catı muayenesi yaptiran varmi sezeryanda da zorunlumu ?
gizemrdpl Ceydademir sezeryanda çatı muayenesi olmuyor diye biliyorum. Normal doğum icin bana yapıldı ve öyle dayanılmayacak bir acı degil bilgin olsun.
Ozlm0916 Ceydademir bende sezeryan oldum 2 kez catı muaynesi oldum sezeryan olacagm belliydi ama 35 haftalikken dogum sancilarim baslayinca mecbur bakılmak zorunda kaldı
Ekk61 Çatı muayenesi zormu çok açıyor mu doğum yaklaşıyor. İyice strese kendimi sokuyorum kızlar Dua edinnn37+4deyim bebeğin başı çok asagidaymis bugün doktorum söyledi nasıl olucak. Ne olucak düşünmeye başladım 😖😣
gulsah_12 Ekk61 bende kendimi çok korkuttum daha doğruusu çok ağrıyo falan dediler ama bence hiç korkmanıza gerek yok bir damla acı hissetmedim ve herşeydende aşırı korkan biriyim 🙈
gizemrdpl Ekk61 zor değil bende çok korkuyordum korktuğum gibi yokmuş artık internet ortamında herşey yazdığı ıcın insan kafasında kuruyor ama rahat olursan iki dakika sürüyor en fazla