parasiempre anneyim96 benimde basindan beri asagida, hic yukari cikmadi ve hic bir problem yasamadim cok sukur. Suan 36 haftaligiz, doktorum gobek seklinin herkeste bambaska olabilecegini soylemisti✌🏼
ilknuribrahimbelis anneyim96 aynısını bana da söyledi bu kadar panik yapma canım herşeyin hayırlısı sağlıkla gelsin kuzularımız sadece çok yorma kendini yeterli eğer sıkıntı olsaydı doktor derdi zaten🥰 haftalardir ben de biliyorum aşağıda olduğunu ama yani öyle yerleşmiş yapacak bişey yok😊
anneyim96 ilknuribrahimbelis kuzum erken doğumdan çok korkuyorum aşırı korkuyorum o yüzden hep çok tedirginim
ilknuribrahimbelis anneyim96 ondan bende korkuyorum ama kafana çok takarsan eğer olur Allah korusun yani doktorun sana bir problem olmadığını söylüyorsa sıkıntı yoktur bol bol dinlen ayakta çok kalma ağır işler yapma gerisi takdiri ilahi yani
Serapppp61 anneyim96 sıkıntı etme ben şuan 34+3 haftalık hamileyim aşağıda hep 🤣 aman sağlıklı olsunlar da yer mekan önemli değil 🤣
Kara77 anneyim96 benim de öyle 23 haftalık hamileyim aynı şekilde dediginiz gibi aşağıda kasım bölgesinde hareketler var. Bakalım yarın doktor randevum var ne diyecek