Merhaba. Hem süt hem mama fazla gelmiş olabilir kustuğu için fazlalığı kusar. Ilk zamanlar süt az gelir benim ebem soyke demişti her emzirmeden sonra eğer evde makina varsa 30cc süt sağ ve bebege ver. ilk gunler ne kadar süt oluyor ne kadar geliyor bilinmediği için bu yöntemi önermişti. Birde gaz olmamasi için mesela sağ memeden emzirdin diger memeye gecmeden kaldırın gazını çıkartin varsa çıkar zaten sonra diger memeye sonra tekrar gazini cikartin. Emerken veya biberindon mama içerken illaki birazda olsa hava yutuyorlar o yüzden her beslenmeden sonra basını omzunuza koyup gazını çıkartin. Kendiniz kimyon ve rezene demleyip için bu çok iyi gelmişti gaz icin bebege sütten geçiyor. Süt gelmesi için bolbol su :))