nurky0 Suyum gelmiş kızlar sızıntı şeklinde hiç bişey anlamadım. Yatışım yapıldı. Sancım da yok. Normal doğum için bekleyeceğiz. Dua edin lütfen hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım bebeğimizi☺️
sevcanuyumazz nurky0 sağlıkla gelsin inşallah☺️ Hastaneye neden gitmiştiniz peki nasıl ortaya çıktı ?
Ozge1234_ nurky0 rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah sizde dua edermisiniz 3. Gebeliğim 2 kaybım var 🥺🤲
birmeleginannesiiii nurky0 inşallah bir nefeste ağrısız acısız doğum olur Canım Allah yardımcın olsun 🌼
nurky0 sevcanuyumazz hafif kasık ağrım vardı içim rahat etmedi bi gidelim dedik geldik kii yatış yapıldı😂