Hanifegg sanırım 14-15 de gittim, o dönemlerde işin olmasa bile gidip kendini hatırlat bence. Senin sorumlu hemşiren aile doktorunun hemşiresi oluyor. 2 sene önceki hamileliğimde daha 6. Haftada sisteme düşer düşmez aramıştı. Ama bu sefer arayan soran olmayınca kendim dürttüm gidip. Bence devlet aile sağlığı merkezlerine takip baskısını bıraktı. Çünkü birinde daha ben doğurmaya karar vermeden arayan sağlık ocağı diğerinde arayıp sormadı bile