yldz_tugce Kızlar 24 haftalık hamileyim. Bugün bebegim pek hanerekt etmedi, iki üç kere ancak. Cok tedirgin oldum. Tatli yedim, karnima ışık tuttum, uzandim ama yine de hareket yok. Sizce bi saglik kurulusuna gitmeli miyim
Drymama yldz_tugce Endise etme canim o haftalarda duzensiz oluyor benim de bir ara azdi hareketi forumlara bakiyodum sonra bir iki gun sonra inanilmaz hareket basladi biraz dinle bakalim ☺️
HanifeAhmet yldz_tugce bende 24 haftalık hamileyim ama çok düzensiz hareketleri o yüzden sıkıntı etme gün içinde hissettiysen problem yoktur 🤗
Bak yldz_tugce 28 haftadan sonra canım düzenli oluyor hareketleri telaş yapma, kendini yordugunda da gün içerisinde cok hareket etmeyebilir bol bol dinlen canım.
yldz_tugce Drymama ya inşallah benimkide bi an önce eski formuna döner, nasil tedirgin oldum anlatamam 🙄🥺
Drymama yldz_tugce Rahat ol panikleme bir hafta sonra gorursun ben uyuyamiyorum geceleri su an hareketten 26+4teyim 😎