32 ’den sonra rapor isteniyor. Ben 31′de bindim eşim ayakta beklemeyeyim öncelik versinler diye gidip eşim hamile demiş 😄😄 az kalsın uçağa bilmemize engel olacaktı kapı görevlisi. Kadına 32 den önce rapor istenmiyor diyorum kadın bilgisizdi bu konuda neyse ki ben direnince sordu etti de öğrendi. 36 dan sonra kimse almıyor. Ama erken doğum şüpheniz yoksa bol giyinin gebe olduğunuz anlasilmaz