Ulikck 9. Ayımdayım doğuma günler kaldı hastaneden memnunum ama çook pahalı çok pismanım tamam ilk zamanlar testleri dışarda yaptırdım ama acil bi durum çıktı test yaptırmak zorunda kaldım yatış verdiler bi doğum parası ona gitti. şimdi son günlerim her gittiğimde nst 160 tl başka hastanelerde 50-60 tlyken 160 tl ne demek ki haftada 2 kere girdiğim oluyor. Yatış yaptığımda 6 kez nst çektiler hepsini faturaya yansıtmışlar itiraz ettik o şekilde iptal ettiler. Doktorumdan memnunum hastane güzel ama öZel sağlığınız yoksa kapısından geçmeyin