Orkide_20 ben çok mide yanması yaşadım kaç şişe gavisgon şurup bitirdim hatta doğumda ıkınırken midem yanıyor diye ağlamıştım öyle iğrençti ama kızım kel doğdu o hurafe bende tutmadı
Valla ben baharatlı, çikolatalı, hamur işini, kahveyi , tatlıyı bırakmıştım ona rağmen yandı belki bu yüzden çok az. Kilo aldım