Kanama alanim olduğu halde 4. Aya kadar 4-5 sefer alttan bakıldı. Cok sukur herhangi bir sıkıntı olmadı. Bebek küçük olduğu için üst muayene de görünmedi kalp atışı duyulmadı.
Alttan görüldü duyuld. Dr.Erhan Karalp in kitabında bu konu geçiyor. Düşük sebebi değildir. Zaten o bebek düşecektir vs.diye. İçinizi rahat tutun yaptırın. Boş gebelik de olabilir. Riske atmayın.