Aybuke-1667 Doktoruma muayene oldum 12+3 te olduğumu söyledi ikili tarama testi yaptırmak ister misin dedi ama bana 1 ay sonraya sıra veriyor yaptırmayan var mı
EddaBilkil Aybuke-1667 ben yaptırdım. Trisomi 18 pozitif çıktı down sendromu negatif çıkmış. Sonra fetal dna önerdi düşünmeden yaptırdım 1 hafta bekledik sonuç teniz çıktı. Tanı testi değil tarama testi. Çıkan sonuca takılmamaya çalış. Ben çok üzüldüm diye eşim fetal dna yaptırdı. İçimiz rahatladı. Yaptırabilirsin.
Mysmrt Aybuke-1667 ben de 12+4 üm yarın gideceğim ikili tarama testine. Yaptırmayan çok fazla bana da hep diyorlar yaptırma boş yere moralini bozacaksın diye ama ben yaptıracağım.
1Gunes Aybuke-1667 12+4 hamileyim ben yaptırmadım doktorum da 45 dk baktı bebegimize ense kalınlığı baş popo mesafesi herşeyi çok iyi dedi. Hal böyle olunca 2li testtin de %50 %50 doğruluk payını anlattı her hali ile kabul ettiğimiz için tarama testlerinin hiç birini yaptırmayacağım sadece detaylı yaptircam 20. Haftada
Aybuke-1667 Burcin_94 bende hiç olmadı desem çok şükür ki hiö bir hamilelik sendromu yok kabızlık sorunu dışında
Dilekbudak Aybuke-1667 aklı olan asla yaptırmasin çünkü yalan bana doğum sendromlu dediler hiç bişey yok şükür boşuna kendimi üzmüştüm