Ben fitilli (ribanalı) takımları çok sevdiğim için o tarz aldım . Bir tane 10lu hastane çıkışı 3 tane 5li hastane çıkışı aldım. Henüz triko takım ve tulum alamadım beğendiğim çıkmadı . Zıbın da henüz iki tane aldım ama 10-15 tane alıcam 0-3 ve 3-6 beden olarak kısa ve uzun kol alıyorum kış olduğu İçin