Merhaba arkadaşlar 8 haftalık bebeğimizin kalbi durmuştu bu yüzden kürtaj olmustum. Doktor patoloji sonucunu ( numarasını vermişti) msj atın bakarım demişti .patoloji sonucunu sordum temiz çıkmış dedi. Temiz demek ne oluyor ki acaba bilemedim. Bilen arkadaslar yardımcı olabilir mi?